בית אורלב בית גידול לקבליר קינג צ'ארלס ספנייל - מה הגור שלנו יודע ???
    UKC/FCI
          
 
       
     
       

להצטרפות למועדון החברים של בית אורלב,לקבלת עידכונים, טיפים חשובים וחדשות מעניינות הקלידו את הדוא"ל שלכם.

שתף את בית אורלב
   

מה הגור שלנו יודע ???

הגור-מהבית שלנו לביתך

כדאי לתכנן מראש את מועד הבאתו של הגור לביתך ולתאם זאת איתנו.מועד כזה,בו תוכל לבלות את פרק הזמן הראשוני ביחד איתו ולעזור לו להכיר ולהתרגל לביתו החדש. מאחר והגור נולד אצלנו לסביבה ביתית,היתה לו כבר הזדמנות לחוות מגע של אנשים,ילדים ואפילו של מברשת סירוק,הוא התרגל לרעשים ולהתנהלות הבית.
דבר שמכין אותו למעבר לביתו החדש ומסייע בהסתגלות לביתך.
 
הגור יוצא מאיתנו לביתו החדש לאחר שמלאו לו, לפחות שבעה שבועות. לאחר בדיקת בריאות שתערך לו על ידי הווטרינר הוא יקבל את החיסון ראשון . בנוסף הווטרינר ישבב את הגור.
הגור כבר אוכל בשר ומזון יבש באופן עצמאי ומשתדל לעשות את צרכיו על נייר עיתון,דבר שיעזור לך בתקופה הראשונה בה אסור להוציאו למקומות בהם שהו כלבים אחרים,וזאת עד שיסיים לקבל את כל סדרת החיסונים לה הוא זקוק.
תקבל מאיתנו תיקייה ובה הסברים קצרים וברורים על אופן הטיפול בגור ובכלב הבוגר בכלל ובגזע  בפרט.בתיקייה יהיה גם פנקס החיסונים של הגור ובו הווטרינר מפרט את מועדי החיסונים והטיפולים שהגור כבר קיבל ואלו שיהיה צריך לקבל בעתיד.
כדאי לקחת תיקייה זו בכל פעם שמבקרים אצל הוטרינר.

את הפרטים שלך ושל הגור אותם רשמנו כשבאת לקחת אותו אנו מעבירים להתאחדות הישראלית לכלבנות (זו "הממשלה" של הכלבנים והכלבים הגזעיים) בצירוף טופס ביקורת השגר שחתום על ידי מרכזת גזע הקבליר מהחוג לכלבים זעירים (זו "העיריה" של כל הכלבים הקטנים) .
לאחר תהליך זה תופק תעודת היוחסין בה תהיה אתה רשום כבעלים של הגור.

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
לייבסיטי - בניית אתרים